CAMPUS ESTIU MULTIESPORT

El Club Esportiu Fundació Creu Groga t’ofereix un Campus d’estiu Multiesport de set setmanes per a nens, nenes i adolescents que vulguin aprendre i divertir-se compartint les diferents activitats amb els seus companys i monitors.

Un dels aspectes que caracteritza el nostre campus d’estiu és que es tracta d’un context ideal per educar en valors, així com perquè els nens es diverteixin adquirint nous coneixements o habilitats. Una oportunitat excepcional per afavorir l’autonomia i la responsabilitat dels alumnes. Treballem els valors a través del joc i l’esport

Comptem amb unes instal·lacions excepcionals per a la pràctica esportiva i d’aigua com són la piscina olímpica exterior del Crol Centre, la piscina interior i SPA del Silence Spa  i  el gimnàs de la Creu Groga amb una sala àmplia i polivament.

PROGRAMACIÓ I ACTIVITATS

El Campus d’estiu multiesport està dirigit a nens i nenes des de 6 fins als 17 anys. Es faran diferents grups en funció del nombre de participants i de les edats. També inclourà alguna sortida a la platja i a l’entorn natural.

Els esports i/o activitats que realitzarem són:

• Perfeccionament i millora d’habilitats aquàtiques, jocs i d’altres activitats
  • Natació
  • Waterpolo
  • Futbol
  • Multiesports
  • Ball, Zumba
  • Teatre
  • Tallers de relaxació i psicomotricitat
  • Sortides a la platja i la muntanya

DATES I HORARIS

• Dates: del 26 de juny al 28 de juliol 2023*
  • Horari: de 9 h a 13 h
  • Servei de carmayola opcional *: en horari de 13 a 15h. Els nens i nenes que es quedin a dinar al campus, hauran de portar la seva carmanyola amb el dinar i els seus estris.

EDATS

• De 6 a 17 anys

PREUS

• Per setmana: 75€
  • Servei de carmanyola per setmana: 30€
  • *10% dte a partir de la tercera setmana
  • *10% dte per segons germans

Formulari d’inscripció

El pagament de tot el campus es podrà fer mitjançant transferència bancària al número: La Caixa ES71 2100 0369 1502 0051 8884  i enviar el justificant de pagament a l’email: contacte@fundaciocreugroga.com indicant el nom i cognom del nen/a

*IMPORTANT al fer el pagament: en concepte s’ha d’indicar: CAMPESTIU, NOM I COGNOM DEL NEN/A

CONDICIONS GENERALS

1. S’acceptaran les inscripcions per estricte ordre de sol·licitud
  2. Es considerarà inscripció formalitzada a l’haver efectuat el pagament de 75€ en concepte de reserva juntament amb la inscripció on-line
  3. Rebràs un e-mail confirmant plaça en ferm
  4. En cap cas es retornarà l’import de la reserva
  5. Les places són limitades
  6. No es recuperen dies de Campus per malaltia o per vacances.
  7. No es poden fer canvis de dates d’assistència al campus, en cas contrari hi haurà una penalització de 30€
  8. El servei de carmanyola està subjecte si s’arriba a un mínim de nens que han sol·licitat el servei. En cas contrari no es realitzarà
H2O Comunicació & Clonica.net