TRIATLÓ

GRUPS I HORARIS

Cadets- Júniors- Adults (masculí i femení)

PREU: 40€/mensual

DILLUNS: Natació de 19:30 a 20:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIMARTS: Natació de 13:00 a 14:00h – Entrenador: Kevin Gómez / Atletisme: 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Ciclisme 16:00 a 18:00h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Natació de 19:30 a 20:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIVENDRES: Natació de 13:00 a 14:00h – Entrenador: Kevin Gómez

DISSABTE: Ciclisme de 8:00 a 11:00h – Entrenador: Kevin Gómez i Isam Mounir

Prebenjamí, benjamí i aleví (nens i nenes)

PREU: 35€/mensual

DILLUNS: Natació de 18:00 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir i Sergi Matas

DIMECRES: Natació de 18:00 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir i Sergi Matas

DIJOUS: Atletisme pistes de 17:30 a 18:30h – Entrenador: Isam Mounir i Sergi Matas

DISSABTE: Ciclisme de 10:30 a 13:30h – Entrenador: Isam Mounir i Sergi Matas

*Els horaris poden variar en funció de la temporada

L’ESPORT I ELS VALORS UNA MANERA DE CRÉIXER.

AQUESTA ES LA BASE FONAMENTAL DEL CLUB ESPORTIU

FUNDACIÓ CREU GROGA TRIATLÓ.

ENTRENADORS

ISAM MOUNIR

Isam Mounir és entrenador nacional de Triatló (titulació oficial) . També va ser el fundador de l’Escola de Triatló TRICBM amb més de 51 nens federats. Actualment és el màxim responsable del club de triatló de la Fundació Creu Groga i també de l’Escola de triatló.

Com a triatleta i sobretot duatleta ha aconseguit diferents podis al llarg de la seva carrera esportiva.

SERGI MATAS

Sergi Matas s’incorpora a l’Escola de Triatló com a segon entrenador per ajudar a l’Isam perquè tots els nens i nenes de la nostra escola disfrutin del triatló. El Sergi té molta experiència en el triatló i també va treballar com a segon entrenador a l’escola de triatló TRICMB (2018-2019)

Com a triatleta ha aconseguit diferents podis al llarg de la seva carrera esportiva. Individualment va aconseguir ser campió d’Espanya de Tritatló del seu grup d’edat 20-24 anys al 2019. Colectivament, al 2019 va aconseguir una tercera posició al Campionat d’Espanya de Triatló de Clubs.

KEVIN GÓMEZ

Kévin Gómez és tècnic en Natació i entrenador personal (INEF Barcelona). També té el títol de socorrista per la Creu Roja. El Kevin se’n carrega de tots els entrenaments de natació del club de triatló y també de les sortides de bici de dissabte del grup d’iniciació.

A nivell professional ha treballat d’entrenador de natació a l’antic club de triatló “Team Calella”
Actualment porta més de 12 anys treballant com entrenador personal. Treballa com a tècnic de sala i fent classes dirigides al gimnàs Sportarea Creu Groga de Calella. És entrenador del grup Fitkids al mateix gimnàs.

Fitxa d’ingrés al C.E.F Creugroga Calella Triatló

Omple el següent formulari:

DADES PARE/MARE/TUTOR LEGAL (en cas de menor d’edat)

QUOTES

CONFORMITAT

MANIFESTO LA MEVA CONFORMITAT I AUTORITZACIÓ perquè el CLUB ESPORTIU CREU GROGA i la FUNDACIÓ CREU GROGA pugui utilitzar totes les meves imatges, fotografies, vídeos, material gràfic etc, o part de les mateixes en que el meu fill/tutelat intervé com a model, entrevistat o participant secundari, i incloure-les en un fitxer degudament registrat en l’Agència Espanyola de protecció de dades, d’acord amb el que estableix la Llei Orgànica 13/1999 de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; la finalitat és la comunicació i difusió de les activitats del Club Esportiu Creu Groga. Aquesta autorització s’entén concedida amb un àmbit territorial. La present autorització, feta en els termes fixats en el present acord, s’entén feta amb caràcter gratuït.

*

CLUB ESPORTIU CREU GROGA i la FUNDACIÓ CREU GROGA eximeixen de responsabilitat sobre qualsevol ús que pugui fer un tercer de les imatges fora de l’àmbit territorial, temporal i material objecte del present acord. I en prova d’acceptació i conformitat, signen aquest document.

H2O Comunicació & Clonica.net