TRIATLÓ

GRUPS I HORARIS

Nens i nenes des dels 8 als 14 anys

Dimarts i Dijous: 17:15h a 18:45h a les Instal·lacions de la “Muntanyeta”, piscina “Crol Center” i gimnàs Silence Fitness

Entrenador: Kevin Gómez

PREU: 37€

INSCRIPCIÓ I FITXA D’INGRÉS

PREU: 37€

INSCRIPCIÓ I FITXA D’INGRÉS

LA FILOSOFIA

La filosofia del Club Esportiu Creu Groga en la modalitat de Triatló de moment no és competitiva i els seus entrenadors són experts en la nostra filosofia de treball, el PRPS.

OBJECTIUS

L’objectiu principal és ajudar als nens i nenes perquè aconsegueixin guanyar autoestima i es vegin més capaços d’aconseguir objectius. El grup és obert a qualsevol nen i nena des dels 8 als 14 anys. Aprenent a esforçar-se, superen el fracàs, les pors, el respecte, motivació per millorar cada dia, la sana competència, disciplina i aprenen hàbits saludables. És un esport de resistència que reuneix tres esports: natació, ciclisme i atletisme. És un esport variat, complet i requereix responsabilitat i promou la diversificació d’esforços i objectius. Convida a trobar l’equilibri propi de cadascú i de cada nen.

L’ESPORT I ELS VALORS UNA MANERA DE CRÉIXER.

AQUESTA ES LA BASE FONAMENTAL DEL CLUB ESPORTIU CREU GROGA.

VOLEM AJUDAR ALS NENS I NENES A CRÉIXER D’UNA FORMA SANA AMB UNS HÀBITS ESPORTIUS I SALUDABLES INCULCATS DES DE BEN PETITS.

SWIM: LA NATACIÓ

L’objectiu principal en aquesta disciplina serà l’aprenentatge de la tècnica de crol, el guanyar confiança en aquest medi i la millora de la resistència.

Els entrenaments es faran a la piscina olímpica del Crol Centre (edifici Creu Groga). La piscina és descoberta i climatitzada durant tot l’any.

BIKE: CICLISME

En aquesta disciplina busquem la millora del domini de la bicicleta, equilibri, conducció, control, aprenentatge de quan fer ús de cada plat, aprenentatge de com fer les transicions i iniciant un treball de resistència.

Els entrenaments es faran al passeig marítim i en circuits tancats al trànsit, en la fase inicial de l’aprenentatge.

RUN: CARRERA A PEU

A la carrera a peu és important treballar la tècnica, tant corporal com a nivell respiratori. Cal iniciar un treball de resistència sobretot per que els nens aprenguin a mesurar un ritme que puguin aguantar en carrera contínua i cal fer una iniciació de treball de força a les cames mitjançant multi-salts i circuits per poder millorar l’amplitud de la gambada.

Farem algún entrenament específic a les instal·lacions de “La Muntanyeta” i també en circuits tancats al trànsit.