TRIATLÓ

GRUPS I HORARIS

Adults (masculí i femení)

PREU: 40€/mensual

DILLUNS: Natació de 20:10 a 21:10h – Entrenador: Oriol Gili-Isam Mounir

DIMARTS: Natació de 13 a 14h – Entrenador: Kevin Gómez / Atletisme: 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Natació de 20:30 a 21:45h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 18 a 19h – Entrenador: Oriol Gili

DIVENDRES: Natació de 13 a 14h – Entrenador: Kevin Gómez/ Natació lliure opcional de 20:15 a 21:45h

DISSABTE: Bici (entreno conjunt amb SBR) de 8 a 11h – Entrenador: Kevin Gómez

Júniors i Cadets (masculí i femení)

PREU: 40€/mensual

DILLUNS: Natació de 20:10 a 21:10h – Entrenador: Oriol Gili-Isam Mounir

DIMARTS: Atletisme de 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Natació de 20:30 a 21:45h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 18 a 19h – Entrenador: Oriol Gili- Isam Mounir

DIVENDRES: Natació lliure opcional de 20:15 a 21:45h

DISSABTE: Bici (entreno conjunt amb SBR) de 8 a 11h – Entrenador: Kevin Gómez

Prebenjamí, benjamí i aleví (nens i nenes)

PREU: 35€/mensual

DIMECRES: Natació de 19:30 a 20:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 17:30 a 18:30h – Entrenador: Isam Mounir

DISSABTE: Bici de 10 a 13h – Entrenador: Kevin Gómez- Isam Mounir

INSCRIPCIÓ I FITXA D’INGRÉS

L’ESPORT I ELS VALORS UNA MANERA DE CRÉIXER.

AQUESTA ES LA BASE FONAMENTAL DEL CLUB ESPORTIU

FUNDACIÓ CREU GROGA TRIATLÓ.

ENTRENADORS

ORIOL GILI

L’Oriol Gili és dedica al món del triatló en diferents àrees. És entrenador de Triatló nivell III (titulació oficial. ROPEC nº 1269). També és enginyer industrial (UPC). Ha realitzat un Master in Sport Management (Cruyff Institute)

A nivell professional porta més de 15 anys d’experiència amb equips CAT, ESP, FIN, USA, PUR i actualment treballa com entrenador de triatló autònom portant grups d’entrenament i també entrenaments personalitzats individuals.

Com esportista d’alt nivell ha aconseguit 2 ors i 1 plata en mundials entre varis top-10. Actualment és un aficionat més en el triatló e intenta baixar el seu temps de 8:54h en Ironman.

ISAM MOUNIR

Isam Mounir és entrenador nacional de Triatló (titulació oficial) . També va ser el fundador de l’Escola de Triatló TRICBM amb més de 51 nens federats. Actualment serà el màxim responsable de l’Escola de triatló del club esportiu Fundació Creu Groga.

Com a triatleta i sobretot duatleta ha aconseguit diferents podis al llarg de la seva carrera esportiva.

KEVIN GÓMEZ

Kévin Gómez és tècnic en Natació i entrenador personal (INEF Barcelona). També té el títol de socorrista per la Creu Roja.

A nivell professional ha treballat d’entrenador de natació a l’antic club de triatló “Team Calella”
Actualment porta més de 12 anys treballant com entrenador personal. Treballa com a tècnic de sala i fent classes dirigides al gimnàs Sportarea Creu Groga de Calella. És entrenador del grup Fitkids al mateix gimnàs.