TRIATLÓ

La secció de triatló de la Fundació Creu Groga va néixer al 2019 amb l’objectiu de promoure la pràctica del triatló des del més petits fins els adults tot aprofitant les magnífiques instal·lacions del club (nedem a la piscina descoberta de 50m al Crol Centre) i l’entorn de Calella i la comarca del Maresme.

Disposem d’un horari d’entrenaments grupals molt ampli així com d’unes instal·lacions de primer nivell com són la natació a la piscina descoberta de 50m al Crol Centre, entrenament de córrer a les pistes d’atletisme de “la Muntanyeta” (renovades), accés al gimnàs Sport Area Creu Groga, passeig marítim.

La secció de triatló disposa d’Escola homologada per la Federació Catalana de Triatló. Des del 6 anys els més petits poden iniciar-se en aquest esport on treballem els valors que ens aporta com una manera de créixer. L’entrenador de l’escola és l’Isam Mounir amb una llarga experiència com a entrenador i també com a triatleta.

Som un club obert a tothom. Anima’t i vine a provar amb nosaltres! Estem esperant-te!

GRUPS , HORARIS I PREUS

Cadets, Juvenils i Adults

PREU: 48€/mensual*

EDATS: A partir de 14 anys

HORARIS

Dilluns: Natació de 20:00 a 21:00h – Entrenador: Kevin Gómez

Dimarts: Atletisme: 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

Dimecres: Natació de 13:30 a 14:30h – Entrenador: Kevin Gómez

Ciclisme de 16.00 a 17.30h- Entrenador: Isam Mounir

Natació de 20:00 a 21:00h – Entrenador: Kevin Gómez

Dijous: Atletisme pistes de 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

Divendres: Natació de 13:30 a 14:30h – Entrenador: Kevin Gómez

Dissabte: Ciclisme de 8:00 a 11:00h – Entrenador: Isam Mounir

*La quota mensual dóna accés gratuït a utilitzar el gimnàs Sportarea Creu Groga  2 dies a la setmana

Escola homologada per la Federació Catalana de Triatló

PREU: 43€/mensual

EDATS: nens i nenes des de 6 a 13 anys

HORARIS

Dilluns: Natació de 18:30 a 19:30h – Entrenadors: Isam Mounir i Maria Ramos

Dimecres: Natació de 18:30 a 19:30h – Entrenadors: Isam Mounir i Marta Domínguez

Dijous: Atletisme pistes de 17:30 a 18:30h – Entrenadors: Isam Mounir i Marta Domínguez

Dissabte: Ciclisme de 10:00 a 13:00h – Entrenadors: Marta Domínguez i Maria Ramos

*Els horaris poden variar en funció de la temporada

EQUIPACIÓ OFICIAL SECCIÓ TRIATLÓ

És obligatori adquirir la roba obligatòria del club de la temporada en curs. Veure normativa del club

L’ESPORT I ELS VALORS UNA MANERA DE CRÉIXER.

AQUESTA ES LA BASE FONAMENTAL DEL CLUB ESPORTIU

FUNDACIÓ CREU GROGA TRIATLÓ.

ENTRENADORS

ISAM MOUNIR

Isam Mounir és entrenador nacional de Triatló I (Titulació oficial de la Federació Espanyola de Triatló) .

També va ser el fundador de l’Escola de Triatló TRICBM amb més de 51 nens federats.

Actualment és l’entrenador responsable del club de triatló de la Fundació Creu Groga i també de l’Escola de triatló.

Com a triatleta i sobretot duatleta ha aconseguit diferents podis al llarg de la seva carrera esportiva.

Actualment competeix com a triatleta pel Club Esportiu Fundació Creu Groga.

KEVIN GÓMEZ

Kévin Gómez és un apassionat de l’esport. Porta més de 12 anys treballant com entrenador personal.  Actualment treballa per al Club Esportiu Fundació Creu Groga dirigint els entrenaments de Fitkids, natació i entrenaments grupals al gimnàs de la Creu Groga. També és l’entrenador de natació i bici del grup adults i escola de la secció de Triatló.

També competeix com a triatleta, pel Club Esportiu Fundació Creu Groga Triatló.

La seva formació acadèmica:

• Curs d’Entrenador personal (INEFC de Barcelona)
  • Metrologies d’entrenament (INEFC de Barcelona)
  • Tècnic de Natació Nivell 1 (Federació catalana de natació)
  • Socorrisme acuàtic (Creu Roja)

Fitxa d’ingrés al C.E.F Creugroga Calella Triatló