TRIATLÓ

GRUPS I HORARIS

Adults (masculí i femení)

DILLUNS: Natació de 20:10 a 21:10h – Entrenador: Isam Mounir

DIMARTS: Natació de 13 a 14h – Entrenador: Kevin Gómez / Atletisme: 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Natació de 20:30 a 21:45h – Entrenador: Kevin Gómez

DIJOUS: Atletisme pistes de 18 a 19h – Entrenador: Isam Mounir

DIVENDRES: Natació de 13 a 14h – Entrenador: Kevin Gómez/ Natació lliure opcional de 20:15 a 21:45h

DISSABTE: Bici de 8 a 11h – Entrenador: Kevin Gómez

Júniors i Cadets (masculí i femení)

DILLUNS: Natació de 20:10 a 21:10h – Entrenador: Isam Mounir

DIMARTS: Atletisme de 18:30 a 19:30h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Natació de 20:30 a 21:45h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 18 a 19h – Entrenador: Isam Mounir

DIVENDRES: Natació lliure opcional de 20:15 a 21:45h

DISSABTE: Bici (entreno conjunt amb SBR) de 8 a 11h – Entrenador: Kevin Gómez

Prebenjamí, benjamí i aleví (nens i nenes)

PREU: 35€/mensual

DIMECRES: Natació de 19:15 a 20:15h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 17:30 a 18:30h – Entrenador: Isam Mounir

DISSABTE: Bici de 10 a 13h – Entrenador: Kevin Gómez- Isam Mounir

Prebenjamí, benjamí i aleví (nens i nenes)

més Plus natació

DILLUNS: Natació de 18:15 a 19:15h – Entrenador: Isam Mounir

DIMECRES: Natació de 19:15 a 20:15h – Entrenador: Isam Mounir

DIJOUS: Atletisme pistes de 17:30 a 18:30h – Entrenador: Isam Mounir

DISSABTE: Bici de 10 a 13h – Entrenador: Kevin Gómez- Isam Mounir

*Els horaris poden variar en funció de la temporada

INSCRIPCIÓ I FITXA D’INGRÉS

L’ESPORT I ELS VALORS UNA MANERA DE CRÉIXER.

AQUESTA ES LA BASE FONAMENTAL DEL CLUB ESPORTIU

FUNDACIÓ CREU GROGA TRIATLÓ.

ENTRENADORS

ISAM MOUNIR

Isam Mounir és entrenador nacional de Triatló (titulació oficial) . També va ser el fundador de l’Escola de Triatló TRICBM amb més de 51 nens federats. Actualment és el màxim responsable del club de triatló de la Fundació Creu Groga i també de l’Escola de triatló.

Com a triatleta i sobretot duatleta ha aconseguit diferents podis al llarg de la seva carrera esportiva.

SERGI MATAS

Sergi Matas s’incorpora a l’Escola de Triatló com a segon entrenador per ajudar a l’Isam perquè tots els nens i nenes de la nostra escola disfrutin del triatló. El Sergi té molta experiència en el triatló i també va treballar com a segon entrenador a l’escola de triatló TRICMB (2018-2019)

Com a triatleta ha aconseguit diferents podis al llarg de la seva carrera esportiva. Individualment va aconseguir ser campió d’Espanya de Tritatló del seu grup d’edat 20-24 anys al 2019. Colectivament, al 2019 va aconseguir una tercera posició al Campionat d’Espanya de Triatló de Clubs.

KEVIN GÓMEZ

Kévin Gómez és tècnic en Natació i entrenador personal (INEF Barcelona). També té el títol de socorrista per la Creu Roja. El Kevin se’n carrega de tots els entrenaments de natació del club de triatló y també de les sortides de bici de dissabte del grup d’iniciació.

A nivell professional ha treballat d’entrenador de natació a l’antic club de triatló “Team Calella”
Actualment porta més de 12 anys treballant com entrenador personal. Treballa com a tècnic de sala i fent classes dirigides al gimnàs Sportarea Creu Groga de Calella. És entrenador del grup Fitkids al mateix gimnàs.

H2O Comunicació & Clonica.net