GRUP CREU GROGA

El Grup Creu Groga està format per diferents centres mèdics ubicats a Calella (Creu Groga), Blanes ( Polimèdic) i  Mataró on l’Hospital Clínic del Maresme ofereix un servei d’urgències obert les 24 h durant 365 dies.

Grup Creu Groga és el teu centre mèdic de referència del Maresme i la Selva amb més de 40 anys d’experiència, 37 especialitats mèdiques, diagnòstic per la imatge (TAC, RMN, Endoscòpies, Radiologia, Mamografia), centre hospitalari (intervencions quirúrgiques, urgències) i a més donem atenció continuada 365 dies a l’any.

SOCI FUNDACIÓ

Descompte del 5% als centres mèdics del Grup Creu Groga següents: Hospital Clínic Maresme a Mataró, Creu Groga Calella i Polimèdic de Blanes. No cobreix les intervencions quirúrgiques a l’Hospital Clínic Maresme

SOCI PREMIUM AMB COPAGAMENT

Preu visita de Medicina General: 15
Preu visita urgència Hospital Clínic Maresme: 60€
Preu visita a Especialitats Mèdiques: 45
Preu Ecografies, mamografia i densitometria: 45

Descompte d’entre un 10% – 20% en la resta de proves dels centres mèdics del Grup Creu Groga: Hospital Clínic Maresme , Creu Groga  i Polimèdic

Descompte del 5% en intervencions quirúrgiques a l’Hospital Clínic Maresme

Reserves i més informació: www.creugroga.com
En el moment de gaudir del descompte, només cal mostrar la targeta de soci digital i el DNI.

Encara no tens la targeta de Soci de la Fundació?
Sol·licita-la aquí