CAMPUS WATERPOLO 2022

El Club Esportiu Fundació Creu Groga conjuntament amb Mirko Blazevic, t’ofereix un Campus de Waterpolo durant el mes de Juliol per a nens, nenes i adolescents que tenen un nivell mínim de waterpolo i vulguin millorar compartint les diferents activitats amb els seus companys i entrenadors.

Un dels aspectes que caracteritza el nostre campus d’estiu és que es tracta d’un context ideal per educar en valors, així com perquè els nens es diverteixin adquirint nous coneixements o habilitats. Una oportunitat excepcional per afavorir l’autonomia i la responsabilitat dels alumnes.

PROGRAMACIÓ I ACTIVITATS

El nostre programa està dissenyat per posar-lo en pràctica amb jugadors de diferents edats i diferents nivells. La metodologia de l’entrenament està adaptat per fer feina individual, treball de grup i equip.

Moviments de waterpolo sense pilota:
– Tècnica de natació de waterpolo
– Treball de cames
– Moviments específics

Moviments de waterpolo amb pilota:
– Desplaçaments amb pilota
– Tècnica de passada i recepció
– Tècnica de llançament

Fonaments de la tàctica:
– Individual
– En Grup
– D’equip

DATES I HORARIS

• Dates: del 4 al 31 de juliol 2022
  • Horari: de 9 h a 13 h (d’11 a 13h entrenament tecnificació waterpolo)
  • Servei de carmayola (opcional): en horari de 13 a 15h. Els nens i nenes que es quedin a dinar al campus, hauran de portar la seva carmanyola amb el
    dinar i els seus estris.

EDATS

• Anys compresos des del 2008 fins el 2014

PREUS

• Per setmana: 70€
  • Servei de carmanyola per setmana : 25€
  • Equipació obligatòria: 30€. Inclou banyador, motxil·la i samarreta tècnica de qualitat.
  • *10% dte per segons germans
  • *10% dte a partir de la tercera setmana (no aplicable a l’ equipació obligatòria)

Entrenadors

El Mirko Blazevic és un estudiós del waterpolo i, com a entrenador, va aconseguir ser Campió del Món i d’Europa diferents anys amb la selecció de Sèrbia. Amb la mateixa selecció va aconseguir  plata als Jocs Olímpics d’Atenes i bronze als Jocs Olímpics de Sydney

Després del 2009 va entrenar a la selecció de Brasil i en acabar va venir a Espanya on va guanyar motls títols com entrenador del CNA Barceloneta: campionat d’Espanya i Copa d’Espanya diferents anys.

Actualment està treballant per la Federació Espanyola de waterpolo.

Cada estiu, organitza un Campus Internacional de Waterpolo a Calella; el Real Water Polo by Mirko Blazevic. Aquests campus es realitza a les instal·lacions del Crol Centre de Calella ubicat a l’edifici Creu Groga.

El Marc Guaita és entrenador i ex-waterpolista professional del CE Mediterrani des dels 8 fins als 34 anys.
Com a jugador del CE Mediterrai, va jugar a Divisió D’Honor durant 12 temporades, on va guanyar la Copa del Rei i el Sots Campionat de la Recopa d’Europa.

Actualment és l’entrenador de waterpolo de l’escola del Club Esportiu Fundació Creu Groga i Relacions Institucionals de la Fundació Creu Groga i socorrista al Crol Centre.

La seva experiència laboral és molt àmplia i destaquem:
– Direcció de l’Escola de Waterpolo del CE Mediterrani
– Direcció Esportiva de la secció de Natació i Waterpolo de l’Escola Betania Patmos

Formació Acadèmica
– Títol oficial de la Federació de Salvament i Socorrisme
– Entrenador Nivell 1 en Natació i Waterpolo, possessió del Ropec actualitzat.

Formulari d’inscripció

El pagament de la reserva de 100€ es podrà fer mitjançant transferència bancària al número: La Caixa ES71 2100 0369 1502 0051 8884  i enviar el justificant de pagament a l’email: contacte@fundaciocreugroga.com indicant Campuswater, el nom i cognom del nen/a

*IMPORTANT al fer el pagament: en concepte s’ha d’indicar: CAMPUSWATER, NOM I COGNOM DEL NEN/A

CONDICIONS GENERALS

1. S’accepteran les inscripcions per estricte ordre de sol·licitud
  2. Es considerarà inscripció formalitzada a l’haver efectuat el pagament de 100€ en concepte de reserva juntament amb la inscripció on-line
  3. Rebràs un e-mail confirmant plaça en ferm
  4. En cap cas es retornarà l’import de la reserva
  5. La resta d’estada s’haurà de fer efectiva abans del 15 de Juny
  6. Les places són limitades
  7. No es recuperen dies de Campus per malaltia o per vacances.
  8. No es poden fer canvis de dates d’assistència al campus, en cas contrari hi haurà una penalització de 30€