FITKIDS

El Club Esportiu Fundació Creu Groga t’ofereix una activitat física infantil i júnior on treballem les capacitats motrius i coordinatives a través del joc i dels principis bàsics de l’entrenament. El nostre principal objectiu es que s’ho passin be realtizant activitat física. Aconseguim millorar les relacions socials en un ambient esportiu i practiquem els valors imprescindibles com són el respecte, la disciplina, la humilitat, la tolerància i superació d’entre altres.

No importa la seva condició física. Volem nens i nenes amb ganes de:

– Posar-se en forma
– Buscar una alternativa a d’altres esports com són el futbol, bàsquet, atletisme
– Problemes de sobrepès
– Divertir-se sense pressió

HORARIS
Dimarts i Dijous

Grup petits (8 a 13 anys): 17.00 a 18:00h
Grup grans(14 a 16 anys): 18.00 a 19.00h

EDATS
De 8 a 16 anys

PREUS
1 dia per setmana: 25€/mes
2 dies per setmana: 40€/mes

ENTRENADOR

Kévin Gómez és un apassionat de l’esport. Porta més de 12 anys treballant com entrenador personal.  Actualment treballa per al Club Esportiu Fundació Creu Groga dirigint els entrenaments de Fitkids, natació i entrenaments grupals al gimnàs de la Creu Groga. També és l’entrenador de natació i bici del grup adults i escola de la secció de Triatló.

També competeix com a triatleta, pel Club Esportiu Fundació Creu Groga Triatló.

La seva formació acadèmica:

• Curs d’Entrenador personal (INEFC de Barcelona)
  • Metrologies d’entrenament (INEFC de Barcelona)
  • Tècnic de Natació Nivell 1 (Federació catalana de natació)
  • Socorrisme acuàtic (Creu Roja)

Fitxa d’ingrés FitKids