ESCOLA DE NATACIÓ

L’esport d’aigua pot practicar-se a qualsevol edat i amb quasi bé qualsevol condició física, ja que a l’aigua, el pes del nostre cos disminueix. Realitzar exercici a l’aigua, permet millorar totes les qualitats físiques (força, resistència, velocitat, equilibri, flexibilitat, coordinació, ritme) i per si això semblava poc, també ens ajuda a relaxar-nos i reduïr el nivell d’estrès.

L’objectiu principal es que els nens i nenes gaudeixin nadant. Si aconseguim que el nen/nena disfruti nedant, voldrà seguir aprenent per millorar. Per això necessitem una bona tècnica, ja que és la base per desenvolupar-nos millor al medi aquàtic.

Serà el nen qui es marcarà el seu propi objectiu i la seva exigència per assolir-ho.

HORARIS
Dilluns, dimecres i divendres: 17.15 h a 18.30 h

NIVELLS DE NATACIÓ

• Baix
  • Mitjà
  • Alt

EDATS
Des de 7 a 17 anys

PREUS
2 dies per setmana: 30€/mes

1 dia per setmana: 25€/mes

ENTRENADOR

Kévin Gómez és un apassionat de l’esport. Porta més de 12 anys treballant com entrenador personal.  Actualment treballa per al Club Esportiu Fundació Creu Groga dirigint els entrenaments de Fitkids, natació i entrenaments grupals al gimnàs de la Creu Groga. També és l’entrenador de natació i bici del grup adults i escola de la secció de Triatló.

També competeix com a triatleta, pel Club Esportiu Fundació Creu Groga Triatló.

La seva formació acadèmica:

• Curs d’Entrenador personal (INEFC de Barcelona)
  • Metrologies d’entrenament (INEFC de Barcelona)
  • Tècnic de Natació Nivell 1 (Federació catalana de natació)
  • Socorrisme acuàtic (Creu Roja)

Fitxa d’ingrés Escola de Natació