ENTRENAMENT EN GRUP

El Club Esportiu Fundació Creu Groga t’ofereix un servei d’entrenament amb grup reduït dirigit pel nostre entrenador Kevin.

Els avantatges d’aquest servei són:

1. La possibilitat de treballar objectius concrets amb persones que tenen el mateix objectiu que tu.
    Guia i supervisió constant del nostre entrenador i expert en fitness que ajuda als integrants a assolir els seus objectius de forma segura i segons el seu nivell.
  2. En ser una sessió grupal, la motivació i la diversió augmenten per la interacció i el tracte continuat en les diferents sessions.

T’animes?

Les sessions són a sala de fitness  i amb l’arribada del bon temps, sessions a l’exterior.

La majoria de les sessions es basaran en l’entrenament funcional guiat pel tècnic, combinant rutines que treballen amb el propi cos, entrenament en barres, sistema animal flow (entrenament de core i mobilitat), peses, cordes de combat i altres materials alternatius.

HORARIS
Grup de matí: Dilluns, dimecres i divendres en horari de 8.00 a 9.00h
Grup de tarda: Dilluns, dimecres i dijous en horari de 19:30 a 20:30h

EDATS
A partir de 16 anys

PREUS
3 sessions a la setmana: 40€/mes
1 sessió a la setmana: 25€/mes

ENTRENADOR

Kévin Gómez és un apassionat de l’esport. Porta més de 12 anys treballant com entrenador personal.  Actualment treballa per al Club Esportiu Fundació Creu Groga dirigint els entrenaments de Fitkids, natació i entrenaments grupals al gimnàs de la Creu Groga. També és l’entrenador de natació i bici del grup adults i escola de la secció de Triatló.

També competeix com a triatleta, pel Club Esportiu Fundació Creu Groga Triatló.

La seva formació acadèmica:

• Curs d’Entrenador personal (INEFC de Barcelona)
  • Metrologies d’entrenament (INEFC de Barcelona)
  • Tècnic de Natació Nivell 1 (Federació catalana de natació)
  • Socorrisme acuàtic (Creu Roja)

Fitxa d’ingrés Grup d’entrenament

H2O Comunicació & Clonica.net